Vijesti iz naše tvrtke

AVELANT ZAPOŠLJAVA!

By | Naslovna, Vijesti | No Comments

Mi smo AVELANT d.o.o. za poslovno i strateško savjetovanje. Vodeći smo stručnjaci za strateško planiranje i upravljanje, pripremu i provedbu projekata financiranih iz fondova EU te za pripremu i provedbu postupaka javne nabave. Ariana Vela, osnivačica i direktorica tvrtke, u 16 godina iskustva uspješno je provela preko 200 projekata s vrijednošću portfelja od 1,8 milijardi eura. U vlasništvu tvrtke je Učilište EU PROJEKTI – prvo hrvatsko učilište o fondovima EU – koje je do sada educiralo 8.380 osoba. AVELANT je pokretačka snaga koja klijente usmjerava prema izvrsnosti u zahtjevnim sektorima poput poduzetništva, gradnje, infrastrukture, prometa, okoliša, turizma, obrazovanja, vodnog gospodarstva, kulturne baštine…

Zbog povećanog obujma posla, odlučili smo proširiti svoj tim s još nekoliko osoba koje posjeduju relevantno iskustvo u poslovima koji su naša osnovna djelatnost. Trenutno su na portalu MojPosao.net otvorene dvije radne pozicije u tvrtki AVELANT.

Stručnjak/inja za javnu nabavu

Budući/a zaposlenik/ca obavljat će poslove vezane uz proces pripreme i provedbe postupaka javne nabave sukladno Zakonu o javnoj nabavi (NN 120/2016), Posebnim pravilima koja vrijede za neobveznike javne nabave (NOJN) i drugim propisima.

Poslovi uključuju:

  • pripremu dokumentacija o nabavi i drugih akata u okviru postupka javne nabave;
  • provedbu postupaka javne nabave (sve faze postupka);
  • rad na EOJN platformi;
  • rad na TED platformi;
  • praćenje provedbe ugovora o javnoj nabavi i izmjena ugovora;
  • praćenje objava na portalu javnanabava.hr i drugim relevantnim internetskim stranicama;
  • predavanja o javnoj nabavi;
  • ostalo savjetovanje povezano s ovom temom.

Sve zainteresirane pozivamo da se prijave putem portala MojPosao.net, odnosno, da pažljivo prouče uvjete koje kandidati/kandidatkinje moraju zadovoljavati, kao i dokumentaciju potrebnu za prijavu i faze odabira kandidata/kandidatkinja. Rok za prijavu jest 8. ožujka 2019. godine.

Prijavi se!

Voditelj/ica provedbe EU projekata

Budući/a zaposlenik/ca obavljat će poslove vezane uz proces provedbe projekata financiranih iz EU fondova iz različitih područja, odnosno, iz svih aktualnih operativnih programa.

Poslovi uključuju:

  • praćenje klijenata u provedbi projekata;
  • izradu zahtjeva za nadoknadom sredstava i završnih zahtjeva;
  • izradu zahtjeva za izmjenom ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava i projektnih preraspodjela;
  • pripremu plana nabave i dokumentacija o nabavi za javne nabave u projektima (prema potrebi);
  • pripremu materijala za edukacije i radionice i eventualno sudjelovanje u njihovu izvođenju;
  • ostalo savjetovanje povezano s ovom temom.

Sve zainteresirane pozivamo da se prijave putem portala MojPosao.net, odnosno, da pažljivo prouče uvjete koje kandidati/kandidatkinje moraju zadovoljavati, kao i dokumentaciju potrebnu za prijavu i faze odabira kandidata/kandidatkinja. Rok za prijavu jest 8. ožujka 2019. godine.

Prijavi se!

_NNF8001

ODRŽANA KONFERENCIJA: USUSRET NOVOM FINANCIJSKOM RAZDOBLJU

By | Naslovna, Vijesti | No Comments

Iako je Republika Hrvatska po iskorištenosti sredstava iz strukturnih i investicijskih fondova trenutno druga najgora članica EU, sad je trenutak da iz prethodnih grešaka izvučemo pouke, povećamo kapacitete i iskoristimo sve šanse koje nam se pružaju, suglasili su se vodeći hrvatski stručnjaci za EU fondove na danas održanoj konferenciji o EU fondovima „Ususret financijskom razdoblju 2021. – 2027.: Programirajmo EU fondove za hrvatski uspjeh“ u organizaciji tvrtke Avelant

Zagreb, 12. veljače 2019.„Hrvatskim je korisnicima od početka 2014. do kraja 2018. godine iz Europskih strukturnih i investicijskih fondova (ESIF) ugovoreno je 57,54, a isplaćeno tek 21,54 posto, odnosno 1,98 milijardi od ukupno dostupnih 10,7 milijardi eura, što Hrvatsku po iskorištenosti sredstava čini drugom najgorom članicom Europske unije, odmah iza Španjolske“, istaknula je gospođa Ariana Vela, vodeća hrvatska ekspertica za savjetovanje u pripremi i provedbi EU projekata i vlasnica tvrtke Avelant d.o.o., organizatora konferencije o EU fondovima „Ususret financijskom razdoblju 2021. – 2027.: Programirajmo EU fondove za hrvatski uspjeh“, održane jučer u Zagrebu.

Pred gotovo 200 sudionika iz tijela državne uprave, jedinica lokalne samouprave,  kao i korisnika EU sredstava iz privatnog i nevladinog sektora, Vela je navela i ključne razloge za tako nizak postotak sredstava isplaćenih korisnicima.

„Institucije Republike Hrvatske nisu se kvalitetno pripremile za korištenje velikih financijskih alokacija iz ESIF-a. Tijela državne uprave, jedinice lokalne samouprave i javna poduzeća nedovoljno su koordinirana, ljudski su kapaciteti nedostatni i neefikasni, a odgovornost sustava upravljanja i kontrole ne postoji, zbog čega se greške rijetko ispravljaju“, naglašava Vela.

Uz to, Hrvatska i dalje ima problema s pravnom zaštitom, što složene procese poput provedbe EU projekata čini još više neizvjesnim. Zbog toga se korisnici boje nepravilnosti i mogućih financijskih korekcija, što rezultira odustajanjem od projekata ili njihovom usporednom provedbom.

Naglasila je kako su veliki projekti u fazi pripreme i provedbe pod prevelikim utjecajem politike, a prilikom programiranja nisu uzeti u obzir rokovi za pripremu projekata niti trajanje postupaka javne nabave. Zaposlenici javnog sektora nisu pak dovoljno efikasni za pripremu i provedbu EU projekata unutar rokova.

„Jako je važno da iskoristimo preostalih nekoliko godina ove financijske perspektive da preusmjerimo novac gdje je stvarno potreban, da ga maksimalno iskoristimo, ali i da naučimo na greškama i dobro se pripremimo za sljedeće razdoblje. Ukoliko to napravimo, a država počne slijediti jasnim reformskim potezima, imamo šansu prebaciti se u gornji dio tablice EU28 po iskorištenosti EU fondova i, što je još važnije, po rezultatima koje smo njima ostvarili“, zaključuje Vela.  

Prezentaciju “Kako smo koristili Europske strukturne i investicijske fondove?” preuzmite OVDJE.

Gospodin Tomislav Petric, ravnatelj Središnje agencije za financiranje i ugovaranje programa i projekata EU  naglasio je kako SAFU trenutno unutar Operativnog programa konkurentnost i kohezija prati provedbu ugovora ukupne vrijednosti projekata od 20,7 milijardi kuna, a do kraja godine očekuje da će ta brojka narasti do 29 milijardi s oko 600 ugovora u provedbi. „Svaki projekt koji pratimo u prosjeku ima 20-tak nabava, pa ako to pomnožimo s brojem ugovora koji su trenutno u provedbi dolazimo do brojke od preko 8.000 postupaka raznih nabava. Stoga nije iznenađujuće da se javlja određeni broj nepravilnosti prilikom provedbe projekata koje u konačnici rezultiraju financijskim korekcijama. Kako bi broj nepravilnosti, a time i iznos financijskih korekcija bio što manji kontinuirano savjetujemo i educiramo korisnike. Dva najvažnija savjeta za svakog potencijalnog i trenutnog korisnika su ulaganje u kvalitetne i stručne ljudske kapacitete za pripremu i  provedbu projekata, uključujući provedbu javne nabave te slanje Dokumentacije o nabavi na ex-ante kontrolu u SAFU“, kaže Petric.

Prezentaciju “Pregled statusa nepravilnosti i izrečenih financijskih korekcija u provedbi projekata financiranih iz EU fondova – Koje su najčešće pogreške korisnika i koliko one zaista koštaju?” preuzmite OVDJE.

„Republika Hrvatska je do sada dva puta mijenjala Operativni program Konkurentnost i kohezija. Dosadašnje izmjene bile su uglavnom tehničke prirode, dok nas ove godine čeka značajnija izmjena Programa. Prijedlog izmjena morat će u potpunosti odgovarati strateškim ciljevima programa te specifičnim ciljevima utvrđenima na razini Prioritetnih osi, a posebno se procjenjuje i učinak promjena na program ostvarivanja strategije Unije za pametan, održiv i uključiv rast. Prije službenog podnošenja prijedloga izmjena, tijekom 2019. vodit će se intenzivni razgovori s nacionalnim tijelima i Europskom komisijom“, izjavila je gđa Spomenka Đurić, državna tajnica u Ministarstvu regionalnog razvoja i fondova EU.

Prezentaciju “Status izmjena operativnih programa – Je li moguće uključiti nove projekte?” preuzmite OVDJE.

Gđa Ana Odak, pomoćnica ministrice regionalnog razvoja i fondova EU govorila je o strateškim prioritetima RH i mogućnostima uključenja u izradu operativnih programa i istaknula kako će s izradom Nacionalne razvojne strategije do 2030. godine (NRS 2030) Republika Hrvatska po prvi puta od stjecanja neovisnosti imati hijerarhijski najviši akt strateškog planiranja izrađen po ključnim načelima strateškog planiranja uključujući na participativan način u proces njene izrade sve relevantne dionike na nacionalnoj, regionalnoj i lokalnoj razini u kojem će biti definirana vizija razvoja te jasno postavljeni glavni razvojni smjerovi i strateški ciljevi Republike Hrvatske. „Izradom NRS 2030 definirat će se vizija, razvojni smjerovi i dugoročni  strateški ciljevi te na taj način omogućiti koordinirani i sustavan pristup razvoju Republike Hrvatske. NRS 2030 će činiti temelj za planiranje proračuna i programiranje sredstava iz fondova EU i drugih međunarodnih izvora (su)financiranja dostupnih Republici Hrvatskoj u razdoblju nakon 2020. godine. Cilj je izraditi cjeloviti prijedlog NRS 2030 do lipnja 2019. godine, započeti postupak e-savjetovanja i usvajanja na Vladi te donijeti NRS 2030 u Hrvatskom saboru do početka 2020. godine“, rekla je Odak.

Prezentaciju “Strateški prioriteti Republike Hrvatske do 2030. godine – kako se uključiti u izradu strateških dokumenata i operativnih programa?” preuzmite OVDJE.

Gospodin Daniel Mondekar, direktor tvrtke Euronavigator rekao je kako proces donošenja novog Proračuna EU 2021-2027 predstavlja veliki izazov za RH: „Izbori za Europski parlament u 2019, Brexit i utjecaj na proračun Unije, nova Europska komisija, novo legislativno razdoblje, novi financijski programi i instrumenti, ali prijedlozi za smanjenje proračuna za RH samo su neki od izazova s kojima se moramo suočiti u narednih godinu i pol dana“.

Prezentaciju “Javne politike na razini Europske unije za financijsku perspektivu 2021. – 2027. godine – Izazovi, obveze i prilike za hrvatske korisnike” preuzmite OVDJE.

Gospodin Vitomir Vela, predsjednik Upravnog vijeća Učilišta EU PROJEKTI zaključio je da je proces donošenja novog Višegodišnjeg financijskog okvira za razdoblje od 2021. do 2027. godine svojevrstan test za Europsku uniju i sve njezine institucije: „Ususret brojnim izazovima, Europska komisija pokušava predložiti okvir koji će donijeti veću usmjerenost na konkretne rezultate i fleksibilnost u upravljanju alokacijama EU fondova sukladno nepredvidivosti društvenih i političkih okolnosti. Sasvim je izvjesno, stoga, da svjedočimo procesima koji će tijekom 2019. i 2020. godine odrediti smjer sljedećeg europskog desetljeća“.

Preuzmite prezentaciju “Prikaz prijedlog Višegodišnjeg financijskog okvira i prijedlog Europske komisije za pojednostavljenje procedura upravljanja projektima”  OVDJE.

Također, zahvaljujemo se na izvrsnoj usluzi Ugostiteljstvu Opus d.o.o. – Restoran i kavana Muzej, kroz čiju kvalitetnu uslugu smo se potrudili iskazati iskrenu dobrodošlicu svakom sudioniku konferencije.

slikaaaa

POZIV NA KONFERENCIJU: USUSRET NOVOM FINANCIJSKOM RAZDOBLJU

By | EU PROJEKT, Vijesti | No Comments

VAŽNO! Zbog velikog interesa i ispunjenja broja mjesta na konferenciji više nismo u mogućnosti zaprimati prijave.

Tvrtka AVELANT d.o.o. za poslovno i strateško savjetovanje poziva vas na konferenciju o fondovima EU pod nazivom:

USUSRET FINANCIJSKOM RAZDOBLJU 2021. – 2027.
PROGRAMIRAJMO EU FONDOVE ZA HRVATSKI USPJEH!

Konferencija će se održati
u utorak, 12. veljače 2019. godine s početkom u 9:00 sati,
u Velikoj dvorani Poslovnog centra Almeria,
na adresi Ulica grada Vukovara 284.

Cilj konferencije je analiza iskorištenosti bespovratnih sredstava iz fondova EU u financijskoj perspektivi 2014. – 2020. godine, uz najavu izmjena postojećih operativnih programa i mogućnosti koje se otvaraju potencijalnim korisnicima, kao i najava nove financijske perspektive kroz prikaz europskog i nacionalnog okvira i planiranja.

Ovi su procesi od presudne važnosti za Vas kao postojeće i potencijalne korisnike EU fondova jer je pravovremeno i kvalitetno informiranje preduvjet za dobru pripremu projekata i osiguranje EU sredstava za vaše projekte. Na konferenciji ćete saznati kako se uključiti u korištenje EU fondova u postojećoj, ali i kako osigurati financiranje projekata u sektorima od vašeg interesa u sljedećoj financijskoj perspektivi.

Na konferenciji očekujemo oko 175 sudionika iz javnog, privatnog i civilnog sektora koji predstavljaju dosadašnje, postojeće i potencijalne korisnike fondova EU, a kojima će biti pružena prilika za pravovremenu pripremu projekata, ali i analizu potreba i uključivanje u programiranje za sljedeće programsko razdoblje.

Na konferenciji će govoriti gospođa Ariana Vela, direktorica tvrtke AVELANT d.o.o., na temu dosadašnjeg korištenja Europskih strukturnih i investicijskih fondova u Hrvatskoj. O statusu izmjene operativnih programa iz aktualne perspektive govorit će gospođa Spomenka Đurić, državna tajnica u Ministarstvu regionalnog razvoja i fondova Europske unije. Gospodin Tomislav Petric, ravnatelj Središnje agencije za financiranje i ugovaranje programa i projekata EU predstavit će pregled statusa nepravilnosti i izrečenih financijskih korekcija u provedbi projekata.

Gospodin Daniel Mondekar, direktor tvrtke Euronavigator, predstavit će javne politike na razini Europske unije za sljedeće financijsko razdoblje, a gospođa Ana Odak, pomoćnica ministrice regionalnog razvoja i fondova Europske unije izložit će strateške prioritete Republike Hrvatske za razdoblje do 2030. godine. Gospođa Nataša Mihoci iz tvrtke AVELANT d.o.o. predstavit će prijedlog Višegodišnjeg financijskog okvira i prijedlog Europske komisije za pojednostavljenje procedura upravljanja projektima.

900

OBNOVA VOZNOG PARKA ZET-A IZ BESPOVRATNIH SREDSTAVA!

By | Naslovna, Vijesti | No Comments

Danas, 29. siječnja 2019. godine, u zagrebačkoj gradskoj upravi održalo se svečano potpisivanje Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava za projekt “Nabava 29 autobusa za ZET d.o.o.” koji je sufinanciran iz Operativnog programa Konkurentnost i kohezija. Ugovor su potpisali Oleg Butković, ministar mora, prometa i infrastrukture, Tomislav Petric, ravnatelj Središnje agencije za financiranje i ugovaranje programa i projekata Europske unije te Ljuba Romčević Žgela, direktorica Zagrebačkog električnog tramvaja d.o.o.

Ukupna vrijednost projekta iznosi oko 55.915.975,00 kuna, od čega je iz fondova EU osigurano 85%, dok će ostatak biti sufinanciran iz državnog proračuna. Isporuka autobusa očekuje se do kraja 2019. godine, a radi se o nastavku obnove voznog parka nakon što je 2017. godine nabavljeno 15 novih autobusa, također sufinanciranih iz Europskih strukturnih i investicijskih fondova.

U oba važna projekta sudjelovale su i konzultantice tvrtke AVELANT d.o.o. koje su izradile investicijske studije i projektnu dokumentaciju. Uspješna suradnja tvrtke AVELANT sa ZET-om podiže kvalitetu javnoga prijevoza u gradu Zagrebu te potiče građane na korištenje javnoga prijevoza u metropoli Hrvatske u kojoj u posljednje vrijeme prekomjerno korištenje osobnih automobila itekako negativno utječe na protok prometa i kvalitetu života građana.

900_600_OSIJEK

U OSIJEKU NOVI AUTOBUSI UZ POMOĆ EU FONDOVA!

By | Naslovna, Vijesti | No Comments

Dana 28. siječnja 2019. godine u Gradskom prijevozu putnika d.o.o. završava opsežan projekt “Nabava autobusa za Gradski prijevoz putnika d.o.o. Osijek”, a osnovna mu je svrha efikasniji i pouzdaniji javni prijevoz u Osijeku. Projektom je osigurano povećanje kvalitete usluge javnog prijevoza te smanjenje negativnog utjecaja na okoliš.

Točno u podne održat će se svečana primopredaja autobusa te svečano puštanje autobusa u promet grada Osijeka. Za sve prisutne organizirana je probna vožnja novim autobusima, a uz snimanje milenijske fotografije, čitav će dan biti osiguran besplatan javni prijevoz na svim linijama kojima prometuje Gradski prijevoz putnika d.o.o.

Ukupna vrijednost projekta jest 22 milijuna i 800 tisuća kuna, dok je iznos sufinanciran iz EU fondova čak 18 milijuna kuna. AVELANT d.o.o. za poslovno i strateško savjetovanje bio je uključen u ovaj važan projekt kroz dio pripreme projektne dokumentacije i u provedbi projekta. Novi autobusi koji će voziti Osijekom još jedan su uspjeh konzultantica tvrtke AVELANT!

Izvor: Gradski prijevoz putnika d.o.o.

AVELANT

društvo s ograničenom odgovornošću za poslovno i strateško savjetovanje

A: Almeria Centar (Uredski prostori D), Ulica grada Vukovara 284, Zagreb
T: + 385 1 5534 878
E: info@avelant.hr
Radno vrijeme: 9:00 – 17:00 sati